Dr. Kenan Şahin "Oluşturduğumuz 12 iletişim kanalıyla vatandaşlarımız istedikleri an belediyemize ulaşabiliyor."

2016 yılında vatandaşlarla iletişim kanalları arasına WhatsApp uygulamasını katan Pendik Belediyesi, 2 ay önce de www.pendik.bel.tr üzerinden Canlı Destek Hattını hizmete açtı.  Belediyenin WEB sitesinin ana sayfasında ekrana gelen pencereyle vatandaşlar görevli personelden anında bilgi ve yardım alabiliyor. Vergi Barışı Döneminde yoğun olarak kullanılan bu uygulamadan 2016 yılında toplamda 1.677 vatandaş faydalandı.

ALANINDA YİNE İLK BELEDİYE OLDU

Pendik Belediyesi,  geçen yıl hizmete sunduğu WhatsApp uygulamasıyla yüksek nüfuslu ilçeler arasında tüm başvuru hizmetlerini ve bilgilendirmelerini WhatsApp üzerinden verebilen ilk belediye oldu. 0552 444 81 80 numaralı WhatsApp hattını yıl içinde 17 bin 162 vatandaş belediyeden bilgi ve talep için kullandı.

375 BİN VATANDAŞ ARADI

Çağrı Merkezi’ni 2016 yılında 375.535 vatandaş arayarak telefonla hizmet ve bilgi aldı. Aramalardan oluşturulan başvuru sayısı ise 106 bin 429 oldu. Geçen yıla göre başvuru sayısında yüzde 35 artış görülürken bunda sosyal yardım başvurularında ilk kaydın artık Çağrı Merkezi üzerinden alınmasının da etkisi oldu.

“HER AN ULAŞILABİLİR DURUMDAYIZ”

Vatandaş memnuniyeti sağlayabilmek için verilen hizmetlerde kaliteyi en üst seviyeye taşımanın yeterli olmadığını, doğru şekilde sunup ihtiyaç ve talepleri de analiz etmek gerektiğini belirten Belediye Başkanı Dr. Kenan Şahin: “Çalışmalarımızı en iyi şekilde anlatmak, vatandaşlarımızın istek ve taleplerini almak amacıyla geniş bir iletişim ekibi görevlendirdik. Oluşturduğumuz 12 iletişim kanalıyla vatandaşlarımız istedikleri an belediyemize ulaşabiliyor. Alınan her bir vatandaş başvurusu, belediye hizmetlerimizin daha da iyileştirilmesi için bize yol gösteriyor.” dedi. 

Ana Sayfa Tüm Haberler